.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی شنبه

مهندس ميرحسين موسوي در سفر يك روزه به قم كه پنجشنبه صورت گرفت علاوه بر گفتگوهاي آشكار با مراجع عظام تقليد كه خبر آنها منتشر شده با بعضي از حضرات مراجع گفتگوي خصوصي نيز داشت . وي ضمن زيارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها ناهار را مهمان آستانه آنحضرت بود و آيت الله مسعودي (توليت آستانه ) و آيت الله اميني نيز در اين مهماني حضور داشتند.

از زرين شهر اصفهان خبر مي رسد شهرداري اين شهر كيوسك مطبوعاتي روزنامه جمهوري اسلامي را بدون اطلاع قبلي و با همه آنچه در آن بود به انبار شهرداري منتقل كرد. طرفه اينكه اين اقدام درست در روزي صورت گرفت كه به مناسبت سفر رئيس جمهور به استان اصفهان وزير ارشاد در زرين شهر سخنراني نموده و بر ضرورت توسعه فرهنگي تاكيد كرده بود. بعد از آنكه وزير اين شهر را ترك كرد كيوسك روزنامه نيز دچار اين سرنوشت شد!

رهبر انقلاب در ديدار برخي از مسئولان از برداشت هاي نادرست از نام سال 88 انتقاد كردند . به گزارش « فردا » و به نقل از منابع آگاه رهبر معظم انقلاب در اين ديدار فرمودند : امسال را مبدائي براي « حركت » به سمت اصلاح الگوي مصرف قرار داديم نه سال « اصلاح الگوي مصرف » . ايشان ضمن انتقاد از عدم توجه به اين موضوع از سوي انديشمندان و رسانه ها اظهار داشتند : اين اصلاح كاري نيست كه به يك باره و يك ساله انجام شود و سالها طول مي كشد. براساس اين گزارش رهبر انقلاب طي ديدارهاي نوروزي مسئولان با ايشان به تبيين وظائف بخش هاي مختلف در تحقق « حركت براي اصلاح الگوي مصرف » پرداخته و افزودند : در بحث اصلاح الگوي مصرف نبايد شعاري برخورد شود. ايشان در بخش ديگري از اين ديدارها بر اصلاح الگوي مصرف به ويژه در بخش آب كشاورزي و انرژي تاكيد و فرمودند اين بحث طي يك سال به صورت كامل محقق نمي شود و شايد در بعضي زمينه ها تا 10 سال به طول انجامد .

شيخ يوسف القرضاوي كه مدتي است سخنان و فتاوي عجيب او در جهان اسلام شگفتي همگان را برمي انگيزد در اظهاراتي با تحريف تاريخ گفت : هيچ دليلي نداريم كه شيخ شلتوت رئيس سابق دانشگاه الازهر مجوز پيروي از مذهب تشيع را صادر كرده باشد. به گزارش تابناك به نقل از « اسلام آنلاين » او با تجاهل از اين نظر شيخ شلتوت گفت : « هيچ كس بهتر از من به فتاوي شيخ آشنا نيست ; من كه سال هاي پياپي كتاب هاي او را جمع آوري كرده و به چاپ رسانده ام در هيچ يك از كتاب هايش اثري از فتواي مجوز پيروي از تشيع نديده ام » . اين درحالي است كه متن فتواي شيخ شلتوت منتشر شده و در اختيار همگان قرار دارد. قرضاوي در پاسخ به پرسش يكي از دانشجويان درباره مذهب خود گفت : من در ابتدا حنفي بودم پس از آن به مذهب شافعي گرويدم و البته همچنان از حنفي رويگردان نشده ام ; بنابر اين « حنفشعي » هستم ! از كسي كه « حنفشعي » است انكار مشهورترين فتواي شيخ الازهر دور از انتظار نيست


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.